سلام عزیزان آیا دکتر بهتون گفته تاحالا انقباض دارید؟

۱ پاسخ

اره من دو هفته ست امپول پروژسترون میزنم

سوال های مرتبط

مامان نویان💙👶 مامان نویان💙👶 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اژدها کوچولو مامان اژدها کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری