۴ پاسخ

چرا میخوای شیر خشک بدی مگه شیر خودتو نمیخوره؟

ممکنه نخوره
خواهرزاده های من نخوردن

سلام اره نان 1خیلی بهتره رفلاکس داره یانه

اره میخوره

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی