۲ پاسخ

من ۹ یعنی امروز پریود باید میشدم که نشدم علائمی ندارم معمولا علائم از هفته ۵ یا ۶ به بعد هست فکرکنم

من ۱۴ ام موعدمه، علائم ک صورتم یکم جوش زده و یکم احساس سفتی تو شکمم دارم .علائم متفاوتی با ماه های قبل ندارم. حس میکنم منفی ام

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی