۶ پاسخ

بعد میان با افتخار میگن کمک ۲۰ ملیون ریالی به بچه های بعد از ۱۴۰۵ باهاش شیرشو بخریم یا پوشکشو 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بنظرم تو خونه کهنه کنیم بیرون میریم پوشک کنیم واقعاً همون پولارو میشه برا بچه سرمایه گذاری کرد

شورت آموزشی بخرین قابل شستشو هست اگه بدتون نمیاد

من امروز رفتم ی پتویی ک هفته پیش قیمت کردم یک و سیصد خریدم ۱۹۰۰

حالا بیشترم میشهههه🫠🫠

باید دیگه کهنه اشون کنیم

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان شاهان🦁☀️ مامان شاهان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری