۴ پاسخ

منم مریض بودم حرکتش کمتر شده بود اما اگر ضربه میزنی اونم میزنه پس حالش خوبه
من آزیترومایسین ۵۰۰ میخوردم

عزیزم بایذ از دکتر زنان بپرسی حتما

من دو بار سرما خوردم توی بارداریم فقطآب زیاد شیر برنج و دمنوش سیب و به خوبم کرد

سلام عزیزم مایعات زیاد بخور آب لیمو عسل

سوال های مرتبط

مامان baby مامان baby هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری