خانما ببخشید یبوست گرفتم میتونم الو یا انجیر بخورم؟

۱۰ پاسخ

خاکشیر خوب نیس نخوری ، من خودم میخواستم بخورم از دکترم پرسیدم گفت مجاز نیست

اره خیلی خوبه

سعی کن چیزایی گیاهی نخوری
با تغذیه رفعش کنی
فیبر زیاد به بدنت برسونی
سبزی زیاد بخوری
الو و انجیر خیس کن هر روز
هم ابشو بخور هم خودشو برای من خیلی خوب بود
کیوی هم تاثیر داره
اب زیاد بخور
تو برنامه غذاییت هم سوپ باشه

لواشکم خوبه

خیار هم خوبه

کیوی هم‌خوبه

اره اگر دوست داری من که انجیر نمیتونم بخورم دیگه ورگرنه زود خوب میشدم از چیز شیرین متنفر شدم

ازه اگ خاکشیر هم داری میتونی بخوری یا برگ زردالو

بله✅✅✅

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری