۵ پاسخ

خوردن فولیک اسید مشکلی نداره وتوی همه آهنا هست.فروفورت گاین بگیرخیلی خوبه

منم میخورم ازهمین عالیه

دوز کمش موردی نداره.
شبا میخوری؟ بعضیا قبل شام میخورن بعضیا بعدش بعضیا قبل خواب
ببین با کدوم اذیت نمیشی
من بعد شام میخورم خوبم

این اسید فولیک نیست، قرص آهنه. ففول نه ناشتا بخور نه روی غذا.شب ها یک ساعت قبل خواب بخور

این اهن هست..اهن و باید تا اخر خورد..اگه باهاش مشکل داری مارکشو عوض کن ‌
واسه من لیپیفر هست اسمش

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد