این مدل اجیل سلامت مشکلی نداره روزی یک قاشق بخورم؟

تصویر
۷ پاسخ

نه عزیزم چ مشکلی خیلیم خاصیت داره نوش جون

آسیاب کنی بهتره
اینجوری به دندونات هم فشار میاره

نه عالی

خودت معز پسته و فندق گردو و بادام بگیر قاطی کن

ن نخور شاهدانه نباید بخوری دانه خشخاشه

اگه تیروئید داری اون سویاهارو نخور
وگرنه خوردنش ایرادی نداره

خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رویین🤰🩵 مامان رویین🤰🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری