۴ پاسخ

منم اینجوری ام

منم اینجوریم بعضی وقتا میترسم بچه از واژنم بزنه بیرون پس حتما طبیعیه

من هفته‌م پایین تره بعضی وقتا اینجوری میشم،همش نگران جفتمم😑خدا نکنه یچیز بشنوم دردم چندین برابر میشه اینقدر تلقین میکنم.

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری