هیچچچچکس ویارش مثله من داغون نیست.نون پنیر میخورم سیر نمیشم انقدررر ب نظرم خوشمزس
شینسل مرغ
چلو گوشت
انواع آش ها
جیگر سیاه 🥲 ک اونم نمیشه خورد
من هرچی گیرم بیاد میخورم
اوالا هوس میکردم الان هیچی دلم نمیخاد😕همش میگم من چجورحامله ای هستم
جگر ولی زیاد نمیخورم ضرر نکنه😐
شیرینی رولتا بازم نمیتونم زیادبخورم قندم لب مرزه🥺
کباب و پیتزا و برگر
من همش گوشت گوسفندی دلم میخواد یا کباب کوبیده.بال مرغ آش رشته دووغ ابدوغ خیار نمک چ چیزای ترش😃😋😋😋
هیچی
اصلا از هیچ غذایی خوشم نمیاد
از برنج هم بدم میاد ماکارونی و پاستا رو ترجیح میدم
ولی قند دارم نمیتونم زیاد بخورم
تا الان هوس خاص و آنچنانی نداشتم
یمدت پنیر
یمدت چیپس و ماست یا کرانچی
یمدت کلوچه با چایی
یمدت آش
هردفه یچی
گوجه ،قورمه سبزی
اش رشته و مرغ بیشتربهم مزه میدن😋
ازچیزای مضرم عاشق پفک شدم😫
کلا اشتها ندارم که بخوام هوس غذا کنم 😂
پای مرغ 🤣🤣🤣
خیااااار😂
جوجه
و کوفته اش
قرمه سبزی
همه غذا ها قیمه و قورمه سبزی و کباب بیشتر
آش رشته بیشتر
سالاد کاهو و کلم 😕
بیشتر هوس دسر و شیرینی میکنم تا غذا🙂↕️
من یه مدت عاشق سیب زمینی سرخ کرده شدم بعدش افتادم روو دور قیمه بادمجون
کباب 😍
من دلم مرغ میخاد زیاد بخورم سرخ شده یا زرشکپلو😂
دلمه و اش رشته🙈
فست فود و چیزای مضر😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.