توی بارداری بیشتر هوس کدوم غذارو میکنید؟🫠

۲۷ پاسخ

هیچچچچکس ویارش مثله من داغون نیست.نون پنیر میخورم سیر نمیشم انقدررر ب نظرم خوشمزس

شینسل مرغ
چلو گوشت

انواع آش ها

جیگر سیاه 🥲 ک اونم نمیشه خورد

من هرچی گیرم بیاد میخورم

اوالا هوس میکردم الان هیچی دلم نمیخاد😕همش میگم من چجورحامله ای هستم

جگر ولی زیاد نمیخورم ضرر نکنه😐
شیرینی رولتا بازم نمیتونم زیادبخورم قندم لب مرزه🥺

کباب و پیتزا و برگر

من همش گوشت گوسفندی دلم میخواد یا کباب کوبیده.بال مرغ آش رشته دووغ ابدوغ خیار نمک چ چیزای ترش😃😋😋😋

هیچی
اصلا از هیچ غذایی خوشم نمیاد
از برنج هم بدم میاد ماکارونی و پاستا رو ترجیح میدم
ولی قند دارم نمیتونم زیاد بخورم
تا الان هوس خاص و آنچنانی نداشتم

یمدت پنیر
یمدت چیپس و ماست یا کرانچی
یمدت کلوچه با چایی
یمدت آش
هردفه یچی

گوجه ،قورمه سبزی

اش رشته و مرغ بیشتربهم مزه میدن😋
ازچیزای مضرم عاشق پفک شدم😫

کلا اشتها ندارم که بخوام هوس غذا کنم 😂

پای مرغ 🤣🤣🤣

خیااااار😂

جوجه

و کوفته اش

قرمه سبزی

همه غذا ها قیمه و قورمه سبزی و کباب بیشتر

آش رشته بیشتر
سالاد کاهو و کلم 😕

بیشتر هوس دسر و شیرینی میکنم تا غذا🙂‍↕️

من یه مدت عاشق سیب زمینی سرخ کرده شدم بعدش افتادم روو دور قیمه بادمجون

کباب 😍

من دلم مرغ میخاد زیاد بخورم سرخ شده یا زرشک‌پلو😂

دلمه و اش رشته🙈

فست فود و چیزای مضر😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری