۵ پاسخ

انجیر خشک بیشتر دوتا در روز نخور

اگر طبعت گرمه کنارش عرق کاسنی هم بخور

ای وای کی اینو بهت گفته
من از ماه اول دمنوش انجیر بیشتر روزا خوردم
با معجون برا تقویت خودم
این معرکه آن

انجیر من کنار چایی میخورم
بادام و پسته روزی چندتا میان وعده

وا اتفاقا خوبه چرا بد باشه مخصوصا بادوم

سوال های مرتبط

مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی