۶ پاسخ

من اینا رو میدم به دخترم .
تخم مرغ ربی . تخم مرغ آبپز. پنکیک . اوتمیل .‌خاگینه .‌ارده و شیره . نون و پنیر گردویی . کره و مربا.سیب زمینی سرخ کرده

نون و خامه و عسل یا مربا،تخم مرغ آبپز یا نیمرو یا املت، شیرداغ میکنم توش نون تیلیت میکنم

بهش تخم کبوتر دادم بعدش یه کوچولو چای نبات دادم

کره و شیره و ارده پنیر و گردو بعضی وقتها تخم مرغ چون زیاد دوست نداره شیر هم گاهی پاستوریزه میخوره

حلیم اش شله قلمکار الویه نون و خامه

فقط نون چایی میخوره با پنیر منم مغزیجات میریزم توش

سوال های مرتبط