خانما سونوگرافی نصری خوبه واسه آنومالی؟

۶ پاسخ

حرف نداره من رفتم نصری
منشی خوب با اخلاق دکتر با حوصله دستگاه خوب
بعد عکس بهت میده همراه میاد تو فیلم میگیره خیلی خوبه 👍🏻

ارع عالیه

اره من رفتم کارش خوبه

خب برو شمعدانی یا پگاه بیات

نه خوبه اتفاقا قشنگ سرفاصله انجام میده

مگه نمیری پرتو؟؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🤍 مامان توت فرنگی🍓🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی