۴ پاسخ

اره من هر بار بلند میشم ادار دارم ازمایش قندمم خوب بو ابم زیاد نمیخورم بچه ب مثانه فشار میاره

ای خووودا منکه جامو پهن کردم دم دستشویی والا بریدم😫🤕

طبیعیه عزیزم

نه من دو سه ساعتی یه بار چک کن قند یا عفونت ادرار نداشته باشی البته من بچه دوممه اولی خیلی بیشتر میرفتم انگار بدن براش سخته عادت کنه

سوال های مرتبط