۹ پاسخ

منک ی لحاف تشک ببرم پهن کنم سرویس سنگین ترم فک کنم عمرم تو سرویس میگذره😐😂😂

اره تا به لیوان آب میخورم سریع دستشویی یه ربع یکبار

اره😭

منم مثل شما جند شب پیش رفتم بیرون سرویس پیدا نکردم داشتم میترکیدم

واس ۳ قطره تو دسشوییم باید تشک ببرم همونجا بمونم

تا صب دو سه بار پامیشم 😂 دستشویی باید جا بندازیم

اره هفته های بالا تر بیشتر میشه من چون مایعات زیاد میخورم گاهی هر ۱۵ دقیقه یبار میرم دستشویی

من شبا تو خواب دوسه بار پا میشم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری