۵ پاسخ

شیاف بزار عزیزم آروم میشی

عزیزم رحمت داره جمع میشه طبیعیه... ربطی به مدل زایمان هم نداره... میتونی مسکن بخوری البته با مشورت پزشک

از دکترت بپرس
اگر اجازه میده
شیاف بذاری که اذیت نشی

طبیعی...
دکترم هیچ مسکنی نداد

طبیعی زایمان کردی یا سزارین
شیاف نمیزاری ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۴ ماهگی