۶ پاسخ

یه بارم توی شیر برنج دادم خورده

من میپزم له میکنم خالی میدم میخوره

توی سوپ ، توی کته

یا تو سوپش میریزم میپزه

شکر نمیریزین؟

بخار پز می‌کنم با سیب میکس می‌کنم بهش میدم یا تو فرنی میریزم

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی