خانما دو ماهه پریودی عقب انداختم چه خبره🥲

۸ پاسخ

به نام خدا منم
و بیبی زدم مثبت بود

منم 3 هفته اس عقب افتادم دکتر هم رفتم بتا هم دادم اگه مطمئنی عادیه...شیر خودم میدم

منو چی میگی کلا پریود نشدم از بعد زایمانم
همش ترس دارم😂

من چهار ماهه نشدم فردا صبح تست میخام بزنم انشالله منفیه

اگ شیر میدی عیب نداره اما اگ نمیدی بیبی چک بزن البته بعد زایمان هورمونا بهم میریزه ممکنه اینجوری بشه

جلوگیریت چیه

یا خدا 😑

عه نینی دارییی

سوال های مرتبط

مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی