چرا نزنی
واکسن ۴ اصن درد نداره بعدش خیلی سبکه
واکسن اگ ب درد نمیخورد انقد مهم نبود
مگ ماها ک زدیم یادمون میاد؟بچه هم زود فراموش میکنه.دور از جون اگ بیماری گرف چجوری خودتونو میتونین ببخشین ک کوتاهی کردین تو زدن واکسن
هیچی
منم هیچکدوم نزدم
هیچطوری هم نمیشه
عزیزم بچه ها بعدا برای رفتن به مدرسه باااید کارت واکسن داشته باشن، واکسن 2ماهگی، 4ماهگی،6ماهگی، 18ماهگی و 6سالگی
اگه یکی از این واکسن هارو نزده باشه به هیچ عنوان نه سنجش میتونه بشه و نه ثبت نام
خیلی سبکه بزن
بعدا که بری واکسن شش ماهگی یا یکسالگی رو بزنی اول واکسن چهار ماهگی رو بهش میزنن باز به ترتیب باید شروع کنی انگار فقط زمانشو تو جابجا کردی در هر صورت واکسن ها باید به تربیت زده بشن
من نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.