۶ پاسخ

با آب سرد درست کن بهتر میشه

سلام من ی هفته با بدبختی خوردم بعدش هم دکتر بخاطر دفع پروتیین که داشتم گفت دیگه نخورم

من آب جوشیده رو میزارم یخچال قشنگ خنک شه بعد بعد پودر و میریزم خوشمزس طعم وانیلیه

من میخورم بعدش اشتهام صفر میشه رو دلم میمونه انگار خیلی سنگینه😑

با شیر بخور

نه من که دوس دارم طعم وانیلی چند. کیلو نی نیتون

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری