۷ پاسخ

من توت فرنگی روراحتترمیخورم کاکائوبیشترحالت تهوع میده

نه من حالت تهوع نمیگیرم

من دکتر گفت بگیر اصلا نخریدم که بفهم طعم شو

دیدی گفتم نمیشه خورد من حتی با فرنی هم قاطی کردم نمیتونم بخورم

با آبمیوه هم امتحان کن هرکدوم ک تونستی بخور

من شبا شکلاتیشو با شیر میخورم

نهه خب با آبجوش بخور با شیر نخور

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی 💗 مامان نینی 💗 هفته سی‌وپنجم بارداری