کسی با خوردن لیدی میل حالت تهوع یا استفراغ داشته؟؟

۱۱ پاسخ

انقدر مزه ش داغونه که استفراغ طبیعیه 🤢

برا من عذاب الهی یک ماه نتونستم یه قوطی مصرف کنم با آب خنک هم درستش میکنم با نی میخورم که مزش رو نفهمم ولی بازم حالت تهوع میگیرم بو میده 🤕🥴🥴🥴

نه من اوکی ام باهاش

من.

ن اتفاقا من خیلی خوشم اومده میریزم تو دستم خالی میخورم😂😂😂😂خیلی خوشمزه اس ک چرا بالا میاری 😂

من بعد حل کردنش تا مصرفش نیم ساعت میزارم تا کامل تو آب حل بشه اینجوری میتونم بخورمش طعم وانیلش رو دارم

طعمش شبيه شير پروتئين كاله هست

عزيزم فست ميل پپتايد بگيريد هم طعمش بهتره هم پروتئين بالاتري داره

نه میشه خورد اینقدر هم میگن بد نیست من توت فرنگیشو خوردم دوست داشتم

من تا میخورم هوق میزنم

من ندارم ک

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری