خیلی بدم میاد از لیدی میل حالت تهوع میکیرم 😶😶😶

۵ پاسخ

من فقط کاکائوییشو اونم فقط با آب خنک میتونم بخورم

طعم کاکائو بگیر خیلی خوشمزه اس، من دو قوطی خوردم سومی ام میخوام بگیرم

طعم کاکائو بگیر بهتره با اب جوشیده ولرمم درستش کن تقریبا مزه شیر کاکائو میده

عزیزم برای وزن خودت گرفتی یا نینی؟بچه رو تپلی می‌کنه؟

چه طعمی گرفتی ؟چقدر میزیزی؟من وانیل گرفتم از یک پیمانه شروع کردم چون 2 پیمانه اوایل می‌ریختم بالا میاوردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری