من فقط کاکائوییشو اونم فقط با آب خنک میتونم بخورم
طعم کاکائو بگیر خیلی خوشمزه اس، من دو قوطی خوردم سومی ام میخوام بگیرم
طعم کاکائو بگیر بهتره با اب جوشیده ولرمم درستش کن تقریبا مزه شیر کاکائو میده
عزیزم برای وزن خودت گرفتی یا نینی؟بچه رو تپلی میکنه؟
چه طعمی گرفتی ؟چقدر میزیزی؟من وانیل گرفتم از یک پیمانه شروع کردم چون 2 پیمانه اوایل میریختم بالا میاوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.