۳ پاسخ

من فقط تو اوتمیل سیب میریزم میپزه باهاش شکم راحتتر کار میکنه. موز رو هم حتی با هر میوه ای قاطی کنی مخصوصا موز باعث میشه شکم راحت کار کنه.

,شل.

فک کنم شل

سوال های مرتبط

مامان عسلم و نفسم مامان عسلم و نفسم ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی