مامانا این قرص رو وزن گیری جنین تاثیر داره؟

تصویر
۵ پاسخ

من دکتر همین رو بهم داده خیلی خوبه

پرگمام و پرگنازون عالین برای وزن گیری جنین ،پسرمن۳۴۰۰بود موقع دنیا اومدن

من موقع بارداری هام مولتی پریناتال میخوردم بچه‌هام وزنشون خوبه ولی خواهرم سر هردوتا بچه اش مولتی ایرانی از اینای بهداشت خورد ماشالله بچه‌هاش ۴ کیلو دنیا میومدن میگن مولتی و آهن ایرانی براساس آب و هوا و تغذیه خود ایرانه بهتر همون استفاده بشه

این قرص خیلی چاق کننده است و اینکه وزنی که اضافه میشه موندنی هستش و بعد از زایمان هم نمی ره

وزن گیری جنین از هفته ۳۰ به بعده
الان فقط خودت چاق میشی

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اُرهان مامان اُرهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی