شده خسته بشید از مادر بودن.
شده کم بیارید.
من بچه اولم خیلی‌ ارومه از بچگی همیشه برای خودش بازی می‌کرد سرگرم میشد
منم وقت داشتم برای همه چیزش برنامه ریزی کنم غذا میان وعده خواب بازی همه چیزش با آرامش بود.
ولی بچه دومم خیلی وقتا منو به جنون میرسونه همش چسبیده به پای من یک دقیقه خودش بازی نمیکنه داداشش بیچاره مجبور میشه سرشو گرم کنه البته گاهی اوقات منم همیشه مجبورم بچه بغل غذا بپزم
ظرف بشورم جارو کنم.
وقتی میشینم میره بازی می‌کنه بخدا روانی شدم با اینکه کوچیکه گاهی صبرم تموم میشه سرش داد و بیداد میکنم آخه بچه ای که غذاشو خورده پوشکش تمیزه خوابش رفته نباید یکم بازی کنه.
عذاب وجدان ولم نمیکنه .
پسر بزرگم بیچاره همش میگه مامان برسا آروم شد بهم آب میدی
برسا آروم شد خوراکی میدی
اصلا وقت نمیکنم باهاشون بازی کنم
وقتی خوابه هم مجبورم رو دور تند کار کنم.
کتابای پیش دبستانی رو گرفتم وقت نکردم باهاش کار کنم.
خداروشکر بابت وجود شون .
ولی گاهی کم میارم.
خسته میشم از زندگی و زنده موندن.

۷ پاسخ

دختر منم ۵سالش همش بازی میخواد دلم ی وقتایی نیم ساعت تنهایی میخواد نمیزاره اما تو دلم میگم خوب تنها پناهش منم ،من تنهایی میخواد ولی اون میخواد کنارم باشه🥺

من همین الانش هم خسته هستم چون واقعا میگم نکنه من بلد نیستم مادری کردن رو؟چند روز پیش بابام پشت تلفن روم کفر کرد گف ک بچه داری بلد نیستی اخه دخترم دندونش درد میکرد منم میخاستم ببرم دندون پزشک اطفال فقط نگاه کنه چاره ای بده بچه اذیته .من همین دختر اولیم رو بعد ۲ سال زندگی دربه دری بدست آوردم
و واقعا خانوادم دارن در حقم نامردی میکنن
دلم برای خودم میسوزه
همش میگم زهرا تو مامان نیستی تو دشمن بچه هات هستی ...

من پسر دوم ۹ماهشه خداروشکر خودش بلده خودشو سرگرم‌کنه مگه خوابش بیاد و گرستخ باشه که نق بزنه و بیاد سمتم و به پاهام بچسبه ولی برعکس بزرگه همش میگه باهم بازی کن تنهایی نمیتونه خودشو سرگرم‌کنه

من دخترم مریض شده مونده خونه روانی شدم
کاش زودتر خوب بشه بفرستم مهد

من پسرم همینجوریه و پنج سالشه واقعا نابودم

بچه دوم منم همینه ده ماهشه مثل کوالا چسبیده بهم ،حالا پسر بزرگ شما دوسش داره پسر من دوسش نداره و باهاش بازی نمیکنه یعنی اجازه نفس کشیدن بهم نمیدن خودم شیر میدم لاغر شدم داغون شدم از طرف شوهرم درک نمیشم و تمام کارت بچه خونه غذا همش افتاده سر من ،منم کم آوردم دیگه بدنم به شدت خالی کرده😞

بله عزیزم ما مادرا هم آدمیم کم میاریم.من دو روزه بشششدت عصبی شدم یهو دیدم نزدیک پریودم و واقعا هورمونام بدتر دیونه م کردن .ولی ماشالله بچه هامم وروجک و پرانرژین. شبها کم پیش میاد از خودم راضی باشم و با عذاب وجدان نخوابم

سوال های مرتبط