۱۱ پاسخ

من عصرا میرم پیاده روی با پسرم
دکترم گف اصلا تنها نرو

چه با صفا حال میده پیاده روی

چقد پیاده روی کردم😔😔😔😔😔

تنهایی این وقت شب چ دل وجراتی داری دختر
من باشم سکته رو زدم همونجا ازترس میزام

خواهر بگو همسرت کنارت باشه .

جای پر رفت آمد هست ورود و خروج شهرمونه

تصویر

چ ترسناکو خلوته چرا تنها میری

چه خوفناک تنها این وقت شب من سکته میکنم

چرا تنهایی
نرو بیرون حداقل روز برو بیرون

نه بابا آمنه شهرمون از هر نظر بگی بعدشم شوهرم نشسته اونور اول میدان

عزیزم خطرداره برگرد خونه

سوال های مرتبط

مامان آرمان وآیلا مامان آرمان وآیلا ۱ ماهگی