درحال پیاده روی به به عجب هوایی😍😍

تصویر
۱۶ پاسخ

هنوزهوا شبا وعصرا خوبه

هوا بوشهر واقعا گرمه چطوری بیرون میری

وای اینجام بارونیه

به‌به خدا قوت

منم الان ازپیاده روی برگشتم دکتردیروزاجازه داده برم پیاده روی روزی ۲۰دقیقه

هواش خوبه

آره واقعا هوا عالیه منم بعضی وقتا میرم دور میزنمو میام

کجای بوشهری

شما میرین پیاده‌روی دستشوییتون نمیگیره؟😢

زنگ همسرجان زدم سرکاربود شب میاد گفتم جات خالیه گفت دخترم کنارته باهاش حرف بزن تنهانباشی😂😂

هواش دونفره هست😍😍🥹

خیلی خلوته، نمی ترسی؟

منم دارم پیاده روی میکنم

آره ولی نه خودبوشهر

بوشهری؟؟

😍دلم خواست پیاده روی کنم چه جای دنجیه

سوال های مرتبط

مامان آرمان وآیلا مامان آرمان وآیلا ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان نَفَس و آریا 🧸




🤎 مامان نَفَس و آریا 🧸 🤎 ۲ ماهگی