۸ پاسخ

۵ و نیمه تقریبا دو میبندم یه بار سه بستم بزرگ بود نم داد

مای بی بی 2 میبندم

یک مای بی بی

سلام سایز 2

۲ مناسبشه تا بشه ۶ کیلو بعد ۳ بگیری

فک کنم دو میبستم اون موقع. ولی دیگه یکی دو بسته بیشتر نبستمو سه گرفتم بعدش.

سلام سایز۳

سایز دو

سوال های مرتبط

مامان دلاناکوچولو🤱🩷 مامان دلاناکوچولو🤱🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی