خانما راس میگن هفته ۷ و ۸ بارداری زیادی سخته

۴ پاسخ

کلا سخته فقط هفت و هشت نیس😂

کلا سخت نبوده تا اینجاش😁دعا میکنم هرکی باردار میشه واقعا مثل من بشه اصلا متوجه نشدم خیلیم خوش گذشت

ن بابا چه سختی فقط تهوعه همین خیلی ها بالا میارن اون واسشون سخته
ماه های آخر سخته نمیتونی تکون بخوری

سخت نیس. فک کن داری به موعدت نزدیک میشی بدن یسری تغییرات توش ایجاد شده .۸ هفته میشه موعد ماه بعدی ک میخاستی بشی ولی نشدی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
زهره🤗 زهره🤗 قصد بارداری