سلام
من الان ۱۳هفته و ۴روزم، از کی میتونم برم آنومالی؟!

۹ پاسخ

۱۸ هفته و ۲ روز

بین هفته۱۷تا۱۹

به شما احتمال ندادن جنسیت رو انتی؟؟

۱۸ هفته

من امروز میخوام برم
میگن ۱۸هفته تا ۲۰هفته

عزیزم انومالی هنوز زوده۱۷ هفته تا ۱۹ هفته وقت داربد

جنسیت بچت معلوم نشده ؟؟؟چندمین بچته

آنومالی هفته ۱۸
آن تی هفته ۱۳

باید ۱۸ هفتت تموم شه عزیزم
تو ۱۷ هفته هم میتونی اما بهترین زمانش ۱۸ هفتس

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری