بچه ها عدد انتی ۳ باشه یعنی چی؟؟ چیکار باید بکنن؟؟

۴ پاسخ

عزیزم بعضی وقتها هم سونوگرافی خطا داره عدد زیاد میده برای اطمینان بیشتر باید سلفری بده

یخورده بالا هس ازمایش میدی

باید بری سلفری بدی ببینن بچه سندروم دان نداشته باشه

سلفری باید بدی به نظرم
دکتر بهت چیزی نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری