بچه ها فشار کلا هی بالا باشه باید چی کرد دکتر چیکار میکنه

۲ پاسخ

اگه فشارت همش بالا هست سریع اقدام کن چون خیلی خطرناکه خدای نکرده مسمومیت بارداری میگیری بچه از دست میره .سریع برو دکتر که کنترل بشه

دارو میده بهت

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد