سلام مامانا تو ۱۷هفته و ۵ روز میتونم انومالی بدم ؟؟؟

۷ پاسخ

اره گلم از ۱۷ هفته بری خوبه ✨️

اره من 17هفته و دوروز بودم

البته من سلفری هم دادم قبلش

من 17هفته و4روزرفتم

من دکترم گفته شنبه برم که میشه ۱۷ هفته و ۴ روز

بله میشه

نه عزیزم ۱۸ که شدی برو ۱۸ هفته و ۳. روز

سوال های مرتبط

مامان 💙رایان مامان 💙رایان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری