۷ پاسخ

با بادوم بچه هاتون یبوست نمیگیرن؟

من خریدم من ک مزش رو دوس دارم تست کردم پسرمم بگی نگی میخوره ولی خیلی کم میخوره

اره من میدم دخترمم خیلی دوس داره با اشتها میخوره

حریره رو پسرم خیلی دوست داره

اره خوبه از برند نستله

خیلی خوشمزس
این سری گندم گرفتم خیلی بدمزس

خوشمزس
ولی پسرمن اصلا دوس نداره فرنی رو بهتر میخورع

سوال های مرتبط

مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی