سلام خانما آبه دوره بچه 13 نیم خوبه؟؟ زیاد نیست

۴ پاسخ

تا۲۴ نرماله

نه دکتر گفت از ۸ تا ۱۸ نرماله
من ۲۴ بود گفت زیاده ۳۷ هفته زایمان کردم

چون دیابت دارم پرسیدم

برا منم همینه 136 میل زده نرمال

سوال های مرتبط