۱۳ پاسخ

چقدر گوگولیه خدااااا😍😍

پستونک مدل بادامی امتحان کردی؟

ههیییی. منکه همه تلاشم میکنم نمگیرخ🥺🥺

اووخودااا .بوی نی نی تا اینجا اومد 🥰

من هنوز پستونک ندادم

قطره آد رو باید اول صبح بدی اونم بریز تو حلقش ،که اذیت نشه

ننه ماشالله بهش

از چن روزگی شروع کردی من میترسم از الان بهش پستونک بدم ی بار دادم گرف

بعضی بچه ها نمیگیرن
پسرمن نگرفت

اد برا چی میزنی بهش؟

حالا برا من از روز اول پستونکی شده به زور از دهنش گاهی برمیدارم 🤭

اخ خدا😍😍

الهی عزیزم
خداحفظش کنه

سوال های مرتبط