خانوما اسید معده و رفلاکس تا چند ماهگیه؟

۵ پاسخ

هرچی به ماه های اخر نزدیک میشی شدیدتر میشه

تا زایمان🥲

تقریبا تا اخراش
اما با شربت لاکسی ژل قابل حله آب رو آتیشه واقعا... من خیلی راضیم و رفلاکسم فقط با این حل شده

تا اواخر ماه ۳ و اویل ۴

تا آخر هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری