تا چند هفتگی این حالت تهوع ادامه داره ؟
اسید معده گلوم سوزونده 😞

۴ پاسخ

منم تهوع دارم شماها هم صهگعف میکنید ولی تا میایید چیزی‌بخورید حالتون بد میشه، حالت اوق پیدا میکنید یا من اینطوری هستم همش میگم خدا به بچم رحم کنه که هیچی نمیتونم بخورم همش گشنگی میکشم

منم دارم

بعدش سوزش سر دل بابت موهاش داری 🤣🤣🤣🤣🤣

من داشتم خداروشکر چن هفته ای بهترم

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری