خانوما درد پریودی تا چند هفتگی ادامه داره؟؟

۳ پاسخ

من الان ۱۷ هفتم بازم دردشو دارم . دردش مال بزرگ شدن بچس

فکر کنم فقط ماه اول، موقع لانه گزینی

الانم نباید داشته باشی کجات درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری