۱۳ پاسخ

منم یه ماهم تموم شد از ماه دوم حالت تهوع و استفراغم شدید شروع شد دوهفته اونجوری بودم نمیتونستم چیزی بخورم ولی خداروشکر زساد وزن کم نکردم،رفتم دکتر از هفته سوم دوماهگی قرص اندانسترون داد تا الان میخورم گف هروقت حس کردی خوب شدی دیگه نخور،الان نسبت به قبل خیلی بهترم ولی بازم هنوزم اگه نخورم اوق میزنم درحدی که کم میمونه بالابیارم ولی خیلی نسبت به قبل بهتر شدم

منم از هفته ۸شروع شد تا الان ادامه داره دیگه دارم دیونه میشم هم گشنمه هم. نمیتونم چیزی بخورم انگار گلوم فشار دادن اگه زور بزنم که بخورم. بالا میارم

من که فک میکنم دیگه نمیتونم 😢

کی شروع شد

من سر پسرم تا هفته 18الان. دیگه دارم میمیرم خیلی شدیده فقط سرم 😩

قرص اندانسترون واسه تهوع بارداری است منم نخورم بالا میارم ولی به محض اینکه بخورم قطع میشه

از کی شروع شده؟

کپسول زنجفیل بخور برامنم که جواب داد

من تا 4ماهگی بود🫩

من قرص نخورم بازم اوق میزنم

من تا ۱۷ هفتگی داشتم، ۴ ماه رو که تموم کردم وارد ماه پنجم شدم حالم خیلی بهتر شد

😭😭منم نابودم

وارد ۵ ماه بشی تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری