گشنمه چی بخورم با این حالت تهوع و اسید معده؟؟؟

۳ پاسخ

آب دوغ خیار
ماست
خیارگوجه
من خودم پیاز خورد میکردم توی ماست میخوردم تنها چیزی ک حالمو خوب میکرد😂

قرص ضد تهوع ندارید؟ اگر دارین اول قرص رو بخورید بعد نیم ساعت سعی کنید چیزای خشک مثل بیسکوئیت و اینا بخورید مایعات خودش باعث تهوع میشه

نون و ماست،من ک فقط همینو میتونستم بخورم

سوال های مرتبط