این انومالی منه ... خوبه ؟؟؟ 🥺

تصویر
۱۹ پاسخ

باشد ممنون شما کجا زندگی میکنید

با گوشی میشه یا حتما حضوری؟

نمیشناسم دکتر اینا سر اون استرس دارم

همون

بیمه تون چیه؟دکترش خوب باشه دیگه سر پسرم شانسی رفتم خوب بود

حالا زوده حرف زایمان😮‍💨

منم واسه زایمان معلوم نیس این همینجوری میرم

مهاجرفر ،شما کجایین دکترتون کیه؟

فک کنم

اهان خوب پس استرس داشتم میگفتم چیه خطر ناک نباشه چیزی

شمام دادین هم زمان سونو و ازمایش

نمیدونم نگفت گفت همزمان انجام بدم

بعد آب دورش کمه خطر ناکه یعنی؟

۱۸ و یکی دو روز میگم برم

آزمایشم نوشته نمیدونم چی چیه گفت آبش کمه

منم آب دورش کمه نمیدونم چه وقتی برم مناسب باشه اون روز زنگ زدم میگ هر وقت دکترت بگه اونم نگفت

۱۸ هفته جنسیت معلومع آخی مبارک باشه

اخی ۲۳۰گرمه😍مثل بچه منم انومالی همین قدر بود همه چیش خوبه

یعنی هیچ کس نمیدونه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان عمرم مامان عمرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم هدیه خدا مامان دخترم هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خدادادی ها مامان خدادادی ها ۵ ماهگی
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری