راسته میگفتن تو اپتامیل سمه؟

۴ پاسخ

اره
ولی تو ایران ن
بعضی ۸۰۰گرمیا اونم خارجی

نه چرته🤣🤣🤣🤣

شاید تو خارج کشور باشه تو ایرانی فک نکنم

😑😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی