آب بریز روشون بخور ولی خب بعد یه ساعت حس سرگیجه و گیجی و تهوع خفیف میگیری 😣
شاید ی چیز دیگس
یکی باید بخور
نه گفت هیچی نخور تاسه ساعت هریک ساعت بیاخون بگیرم
خدا کنه بالا نیارم آزمایشم بدم تمام بشه
نمیدونم چرا دوتا دادن گفتن دوتاش باهم بخور حالت تهوع گرفتم
من اول گفتن نمونه ادرار بعد خون گرفتن بعد دوتا بطری پودردادن گفتن دوتاش بخور هریکساعت بیا آزمایش بده یعنی کامل چهار بار ازم قراره خون بگیرن🥹
منم تازه خوردم خدایاااا شکنجه اس خوردنش با شکم خالی
واسه من یکی دونه بود
یکی رو ساعت ۹ بدم
یکی رو ساعت ۱۰ باید بدم
باید ناشتا باشی😮💨😮💨😮💨😮💨وای خدا من ی وقتا آبم میخورم بالا میارم😭حتما باید ی چیز خشک بخورم
منم الان دارم میخورم😬🤦♀️
چرا دوتا بهت دادن؟؟🤔 یکی باید باشه
بخور بد نیس حال منو اصلا خراب نکرد
واسه من فقط یکی بود
بشین تو حیاط بخور ک حالت بد نشه
من خوشم اومد خوشمزه بود
چرا دوتاعه؟
چرا. دوتاا
چرا دوتا😫؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.