اینارو چطوری باید بخورم

تصویر
۱۰ پاسخ

روز در میون هر دوتا باهم بعد ناهار من ک اینجوری میخورم

منم از اینا استفاده میکنم، صبح بعد صبحونه زردو میخورم، شبم بعد شام صورتیو
چون تو یه روز باید دوتاشم مصرف کنی، فرقی نداره یا برعکس بخور

عزیزم اسم قرص رو میشه بگی

چرابمن نداده دکترم فقط امگا۳داده

من قرص هام رو اینجوری دارم
بعد ناهار میخورم

قرص صورتی بعد از صبحانه و امگا ۳ هم بعد نهار

این قرص چیه گلم؟منم میتونم استفاده کنم؟

دکتر من اینجوری گفته که قرص صورتی بعد از ناهار و قرص زرد بعد از شام ، من اینجوری میخورم

عزیزم دکترت باید روزی یکی یا چند روز در میون
من خودم دکترم گفته از هرکدوم روزی یکی..‌

من بعد صبحانه دوتاشو باهم میخوردم حالم بد میشد و بالا میوردم
دیگه از بعدش یک روز امگاشو میخورم یک روز مولتی میخورم
اومیه اینجور

سوال های مرتبط

مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری