خانوما هفته۱۳ برم ان تی عیب داره،؟

۷ پاسخ

من ۱۲هفته۶روز رفتم جنسیت هم دقیق بهم گفت تو برگه هم زد

عزیزم تاریخی ک دکتر بهت داد برو واسه من گف شنبه آینده برم

همین امروز برو

همین امروز برو

نه من یک روز مونده بود به ۱۳ هفته

۱۲هفته و ۲روز برو بهتره

میگن 12بری ولی نزار خیلی دیر بشع

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری