من فقط کته میتونم بخورم از گوشت و مرغ متنفرم

تصویر
۲۱ پاسخ

سلام بر ویار های سه ماه اول🥴
گلم الان ک نمیتونی گوشت بخوری بجاش غذا های مقوی دیگه رو جایگزین کن که بدنت ضعیف نشه حبوبات و مغزی جات رو توی وعده های غذاییت بزار تخم مرغ هم خیلی خوبه البته اگه بدت نمیاد

ربش کمه

منم رب دوست ندارم بزنم خیلی خوشمزه میشه نوش جونت جای منم بخور🤤

پس بچت پسره🥹منم مثل شما بودم

بچه پروتیین می‌خواد حداقل تخم مرغ بخور

وای منم متنفرم

همه مون بدمون می یاد اما الان وقت ناز کردن خودمون نیست مهم بچه ست باید بهش پروتئین برسه
مرغ ریش ریش میکنیم
باهاش کتلت میگذاریم
سوپ میکنیم
هر طوری که مرغ داشته باشه اما له باشه و دیده نشه
با گوشت هم همین کارها میکنیم
حبوبات هم بعد یک روژ خیس خوردن در انواع خوراک آش خورشت زیاد می خوریم
از تخم مرغ هم ، همه تقریبا متنفریم اما به هر طریقی می خوریم

باز من از برنج متنفر شدم

منم هوس کردم ولی باید منتظر بمونم تا شب شوهرم بیاد خونه درست کنه چون استراحت مطلقم و تا بلند میشم کمردرد شدید میگیرم☹️دعا کنید برام نینیم سالم بمونه

بچت پسره ؟؟

بدبخت ی عکس غذا گذاشت همه ایراد ربش کمه شاید خودش نخواسته رب بریزه وااا نوش جونت

ربش کمه گلم

ربش کمه گلم

منم دقیقا از گوشت و مرغ متنفرم فقط برنج و ماست و دوغ و پنیر دوست دارم

منم اوایل خیلی بدم میومد فقط کشک بادمجون میخوردم
از ۱۸ هفتگی دیگه تونستم مرغ و‌‌گوشت بخورم

منم از مرغ متنفر شدم ربم زیاد نمیزنم
یعنی کلا از غذا بیزار شدم

من تازه میتونم مرغ گوشت بخورم
خوب میشی

منم از برنج مرغ گوشت ماهی متنفرم

آخی عزیزم

منم ازمرغوگوشت بیزارشدم

من برنجم متنفرم
فقط نون و ماست و پنیر و آش

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی