۶ پاسخ

مالوچسکا که عالیه
پینو آبی هم خیلی خوبه

من هم فیروز گرفتم هم پینو ببینم کدوم بهتره

تصویر

من پینو گرفتم تمیز شست

مالوچسکا سبز خریدم لباسا رو شستم بوش عالیه ، پینو آبی هم خیلی بوی خوبی داره

بوی پرسیل هم خیلیییی خوبه خیلی

من پینو دارم عالیهههه بوش همه جا پخش شده لکه بری قوی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی