۸ پاسخ

آره آب هویج خوب نیست ولی مثلا یه دونه هویج متوسط یا کوچیک بخوری مشکلی نداره ، من جیگر هم نخوردم تا الان که دارم شیش ماهه پر میکنم با این که خیلی دلم میخواد بخورم زعفران هم تا چند وقت پیش تو غذا هم نمیریختم ولی مثلا هفته ی گذشته یکم تو خورشت قیمه ریختم فکر کنم یکم تو غذا اشکالی ندارد ولی در کل به نظرم تا سه چهار ماهه اول حتی تو غذا هم نریز

جیگر یکی دوتیکه گوسفندی میتونم بخورم؟؟؟

والا من چند بار اب هویج خوردم البته با فاصله یه ماهه تقریبا جیگر هم چنددونه خوردم چون هوسم بودزعفرون دم کرده نخوردم ولی تو غذا میزارم

هویج و زعفرونو شنیدم حتی خودم به ماهی زعفرون میزنم ولی جیگرو نمیدونم خیلی دوس دارم بخورم

جیگر من چهار ماهمه میشه یکم خورد یعنی ؟

من که ریسک نمیکنم دکتر قبلی من گفت اینا مشکل ندارع
من یذرع برنج زعفرونی خوردم خیلی کم اونم ریختم روی برنج ساده افتادم لک بینی
هر دکتر عقیدش فرق داره

ماه های اول حساسه بهتره تا جایی که میشه رعایت کرد
ولی یه سری چیزا زیادش صددرصد ضرر داره ولی درحد نیاز و رفع هوس مشکلی ندارن

دقیقا درسته
من زرشک پلو و مرصع پلو که زعفرون دارن میخورم
دکترم منع نکرده با اینکه جفتمم پایینه.

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق توراهی مامان فندوق توراهی روزهای ابتدایی تولد
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری